Selasa, 3 Januari 2012

USTAZ AZHAR IDRUS MASUK RAJA LAWAK 6?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Adoiiii.. Pecah perut aku layan video ni.. Pelawak, pelakon, dan pengacara terkenal, Zizan Raja Lawak melontarkan soalan kepada Ustaz Azhar Idrus semasa sesi soal jawab agama dalam program Jom santai bersama GeMS sempena sambutan tahun baru 2012.. Soalan yang diajukan adalah adakah pendakwah dan penceramah agama (Ustaz Azhar Idrus) akan berganding dengan pelawak Raja Lawak itu dalam rancangan Raja Lawak 6 yang bakal bermula pada 13 Januari tahun ni.. Nak tahu jawapan ustaz Azhar Idrus? Jom layan video ni..




SHAH ALAM, 1 JAN - Adakah pendakwah dan penceramah agama, Ustaz Azhar Idrus akan berganding dengan pelawak, pelakun dan pengacara terkenal, Zizan dalam Raja Lawak musim keenam pada tahun ini?

Ini satu soalan yang diajukan kepada Azhar semasa beliau mengendalikan sesi soal jawab agama dalam program Jom Santai Bersama GeMS sempena sambutan tahun baru 2012 di Dataran Kemerdekaan di sini malam tadi.

Saksikan jawapan Azhar di dalam klip di bawah..





Sumber: tvsnews.net


P/S: Kelakar jawapan spontan yang diberikan ustaz Azhar Idrus kepada Zizan Raja Lawak.. Hahaha.. :D

Sekian, Wassalam

1 ulasan:

Azuan berkata...

jawapan ustaz azhar terbaik! memang ramai pun anak muda g dwngor ceramah ustaz ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MENU ::

Dunia (142) Tempatan (90) Video (36) Informasi (25) Artis (22) Gosip (17) Pelik (16) Misteri (14) Seram (12) Filem (10) Gambar (10) Agama (9) Muzik (9) Atlet (8) Band (7) Raja Lawak (7) Lirik (6) Segmen (6) Sukan (6) Kesihatan (4) Bloglist (3) Bola Sepak (3) Hukum (3) Produk (3) Ajaib (2) Blog (2) Blogger (2) Blogging (2) Novel (2) Gusti (1) Personal (1)