:: TERHANGAT DI PASARAN ::

Sabtu, 14 Januari 2012

RAJA LAWAK MUSIM KE 6 MINGGU 1 | TIADA PENYINGKIRAN

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Yeah! Akhirnya gelangang Raja Lawak telah membuka tirai di musim ke enam pula.. Seramai 12 peserta bakal beraksi bagi merebut takhta dan bakal bergelar Raja Lawak 6.. Kumpulan Jozan gandingan Zizan dan Johan masih lagi menjadi pengacara manakala juri tetap untuk program Raja Lawak musim ke enam ini adalah David Teo, Sheila Rusly dan Sathia.. Pada minggu pertama ini tiga peserta yang berada pada kedudukan terendah adalah kumpulan King, Skema, dan Zero.. Akhirnya keputusan telah dibuat dimana tiada penyingkiran untuk minggu pertama gelanggang Raja Lawak musim ke enam ini..




Kali ini program Raja Lawak membawa sedikit kelainan dimana para peserta akan dibahagi kepada tiga kumpulan yang diterajui tiga pelawak tanah air.. Justeru dalam menjadikan program Raja Lawak ini terus relevan, diperkenalkan konsep 'Cif Kecik dan Cif besar'.. 'Cif Kecik' terdiri daripada pelawak profesional yang dipertanggungjawab menjadi penasihat, membimbing, memberi motivasi, tunjuk ajar juga inspirasi kepada para peserta, dalam membuat persedian untuk persembahan mingguan dengan lebih efektif.. Manakala 'Cif Besar' dilantik untuk memantau 'Cif Kecik' serta para peserta yang terlibat dibawah pengawasan mereka.. Nak tahu lebih lanjut jom layan video Raja Lawak musim ke enam minggu pertama ini.. Layannnnn.. Hehehe..



Tugasan minggu 1



Kumpulan Skema



Kumpulan Shiro



Kodan



Kumpulan King



Kumpulan Riki



Kumpulan Cuit



Kumpulan 2yol



Kumpulan Albob



Kumpulan Ketupat



Kumpulan Selak



Kumpulan Ziro



Penyingkiran



Video Raja Lawak musim ke 6 minggu 1 versi penuh






P/S: Amacam? Korang dah layan? Okay tak persembahan peserta Raja Lawak 6 ni?

Sekian, Wassalam

1 ulasan:

ahsfantasy24 berkata...

kalau rancangan yang main kat astro
ni, dgr crita je la kite, tak de astro, hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MENU ::

Dunia (142) Tempatan (90) Informasi (77) Kewangan (51) Unit Amanah (44) Video (36) Artis (22) Gosip (17) Pelik (16) Misteri (14) Seram (12) Filem (10) Gambar (10) Agama (9) Muzik (9) Atlet (8) Band (7) Raja Lawak (7) Lirik (6) Segmen (6) Sukan (6) Takaful (5) Kesihatan (4) Bloglist (3) Bola Sepak (3) Hukum (3) Produk (3) Ajaib (2) Blog (2) Blogger (2) Blogging (2) Novel (2) PRS (2) Gusti (1) Kerjaya (1) Personal (1)