Selasa, 3 Januari 2012

HOTEL AIS BELANDA ADA TIGA BILIK

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Sebuah hotel ais di Belanda menawarkan harga penginapan sebanyak AS$259 (RM821) untuk satu malam lengkap dengan sarapan pagi yang bermula pada 3 Disember 2011 hingga 29 Januari 2012..

DUA pengunjung duduk di dalam sebuah hotel ais di bandar Zwolle, Belanda pada 15 Disember lalu.



ZWOLLE, Belanda - Sebuah hotel ais menawarkan harga untuk satu malam sebanyak penginapan AS$259 (RM821) termasuk sarapan pagi bermula pada 3 Disember hingga 29 Januari ini.

Hotel itu dilengkapi dengan jubah mandi, dua pasang selipar, sebuah katil dan bar mini.

Suhu hotel itu adalah di antara enam hingga lapan darjah Celcius.

Seorang pengunjung, Van Heijst berkata, dia memakai tiga pasang seluar semasa berada di dalam bilik hotel tersebut.

"Ia merupakan satu pengalaman yang menarik tetapi pastinya hanya untuk satu malam sahaja," katanya. - AFP


Sumber: Kosmo! Online


P/S: Kalau aku memang tak tidur nyenyak la kalau suhu sejuk sampai macam tu sekali.. Hahaha!

Sekian, Wassalam

4 ulasan:

aReLaN berkata...

knfem xlh tdo.time winter kt tokyo yg xtrun salji pn rse nk berselubung n psg heater je.nikn lk dok dlm ais.perghhh

::ini belog saya . cinta hati saya:: berkata...

wah macam best je . hehe :)

Udin berkata...

@aReLaN

hahaha.. kalau aku memang tak nyenyak tido la kalau suhu sejuk macam tu..

Udin berkata...

@ini belog saya.cinta hati saya

minat eh? nanti ada peluang ajak pasangan pergi bercuti.. hehehe.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MENU ::

Dunia (142) Tempatan (90) Video (36) Informasi (25) Artis (22) Gosip (17) Pelik (16) Misteri (14) Seram (12) Filem (10) Gambar (10) Agama (9) Muzik (9) Atlet (8) Band (7) Raja Lawak (7) Lirik (6) Segmen (6) Sukan (6) Kesihatan (4) Bloglist (3) Bola Sepak (3) Hukum (3) Produk (3) Ajaib (2) Blog (2) Blogger (2) Blogging (2) Novel (2) Gusti (1) Personal (1)