Khamis, 8 Disember 2011

VIDEO BUDAK PEREMPUAN DARJAH 4 MEMPUNYAI VOKAL BERTARAF BINTANG

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Wahhhh.. Untung budak kecik ni.. Kecik kecik dah ada suara sedap kan.. Aku rasa ramai dah tahu kot video yang tersebar dekat Youtube tentang seorang budak perempuan dari Brunei yang mempunyai vokal suara yang boleh dikatakan sempoi juga la.. Usia budak perempuan ni baru darjah 4 kot.. Mengikut sumber dari video tu la kan.. Nama adik kecik ni Nur Atikah.. Korang dah tengok belum? Kalau belum jom layannnn.. Setakat ni aku jumpa baru dua video adik Atikah cover lagu Takkan Berpaling Darimu (Rossa) dan Awan Yang Terpilu (Ning Baizura)..



Ni versi adik Atikah cover lagu Takkan Berpaling Darimu (Rossa)




Ni pula adik Atikah cover lagu Awan Yang Terpilu (Ning Baizura)




P/S: Amacam? Apa komen korang? Rata-rata komen yang aku baca tak nak adik Atikah ni diangkat oleh mana-mana pihak jadi artis.. Hurmmm.. Aku no komen la.. Bergantung kepada ibu bapa adik Atikah ni la kan.. Apa-apa pun bagi aku ni la anugerah Allah S.W.T. kepada adik Atikah ni..

Sekian, Wassalam

2 ulasan:

Unknown berkata...

vibreto dia sedap...
tone dia pun bagus.... :)

Unknown berkata...

Memang sedap. Saya pun ada buat entry pasal budak ni. Tak tau pulak namanya Atikah dan asal dr Malaysia. Ingatkan warga negara Brunei. =)

www.anastasyea.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MENU ::

Dunia (142) Tempatan (90) Video (36) Informasi (25) Artis (22) Gosip (17) Pelik (16) Misteri (14) Seram (12) Filem (10) Gambar (10) Agama (9) Muzik (9) Atlet (8) Band (7) Raja Lawak (7) Lirik (6) Segmen (6) Sukan (6) Kesihatan (4) Bloglist (3) Bola Sepak (3) Hukum (3) Produk (3) Ajaib (2) Blog (2) Blogger (2) Blogging (2) Novel (2) Gusti (1) Personal (1)