:: TERHANGAT DI PASARAN ::

Sabtu, 17 Disember 2011

PELAJAR LELAKI TAJAAN PETRONAS BERKAHWIN DENGAN LELAKI DUBLIN

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Biar betul dia ni? Apalah yang difikirkan oleh pelajar lelaki jurusan perubatan tajaan Petronas bernama Ariff Alfian Rosli ni yang bertindak berkahwin dengan seorang lelaki dari Dublin bernama Jonathan.. Sebelum ni pelajar ni telah hilang selama 3 tahun.. Menurut sumber dari beutifulnara, bapa Ariff Alfian Rosli iaitu Rosli Harun dan isteri Kamariah Hashim telah pergi ke Dublin sebanyak 8 kali untuk mencari anak mereka disana tetapi malangnya kelibat anak mereka tidak ditemui..




Berita tentang perkahwinan antara Ariff Alfian Rosli dengan pasangannya Jonathan telah tersebar di sebuah laman web bigayweddingproject.com..

Ni antara beberapa gambar perkahwinan Ariff Alfian Rosli dan pasangannya Jonathan yang telah tersebar di beberapa laman blog tempatan..









Terkejut aku tengok gambar gambar ni.. Lebih menyedihkan mengikut sumber dari beutifulnara juga pihak Petronas telah menyaman bapa Ariff Alfian Rosli selaku penjamin pertama dengan menuntut kembali wang pengajian sebanyak RM890,000 yang telah dilaburkan kepada dia..


P/S: Aku simpati dengan nasib yang menimpa keluarga si Ariff Alfian Rosli ni.. Sudah pasti hancur berkecai segala harapan setelah mendapat berita macam ni..

Sekian, Wassalam

4 ulasan:

mimie_za berkata...

knapa la dia xpikir panjang kan..macam2 dah sekarang ni

deen azmee berkata...

@mimie_za

hurmmm.. tu la kan.. kesian dkt family dia.. :(

k.i.t.o.r.a.n.g berkata...

ini ini ini ini ini bodoh .. ini sangat memalukan agama bangsa dan tanah air ....

deen azmee berkata...

@k.i.t.o.r.a.n.g

bila terlalu ikut nafsu mcm ni la jadinya.. yg dpt malu keluarga..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MENU ::

Dunia (142) Tempatan (90) Informasi (77) Kewangan (51) Unit Amanah (44) Video (36) Artis (22) Gosip (17) Pelik (16) Misteri (14) Seram (12) Filem (10) Gambar (10) Agama (9) Muzik (9) Atlet (8) Band (7) Raja Lawak (7) Lirik (6) Segmen (6) Sukan (6) Takaful (5) Kesihatan (4) Bloglist (3) Bola Sepak (3) Hukum (3) Produk (3) Ajaib (2) Blog (2) Blogger (2) Blogging (2) Novel (2) PRS (2) Gusti (1) Kerjaya (1) Personal (1)