:: TERHANGAT DI PASARAN ::

Rabu, 21 Disember 2011

GAMBAR DUIT SYILING DAN DUIT KERTAS BARU MALAYSIA 2012

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Pergh! Menarik.. Bank Negara Malaysia telah melancarkan duit syiling dan duit kertas baru Malaysia.. Duit syiling akan mula digunakan pada awal tahun depan, manakala duit kertas pula akan digunakan dalam bulan Julai 2012.. Korang dah tengok belum duit syiling dan duit kertas baru Malaysia ni? Nak tengok? Jom.. Free aja.. Tak payah bayaq cukai apa apa.. Hehehe..









P/S: Fuhhh.. Siyes aku belum pernah jumpa duit kertas RM20 sebelum ni.. Korang pernah? 
Sekian, Wassalam

6 ulasan:

Cik Pulau berkata...

sume duk baca kat blog duk citer pasal benda ni.huuu~

tak pernah gak tgk duit RM20..huuuuuu~

aReLaN berkata...

prnh jmpe duit rm20 mse kcik2 dlu.huhuhu..tp ble tgk duit2 ni,dh mcm duit pki kt monopoly or saidina tu.hahahah

Cik Z@i Pen@nG berkata...

duit RM20 dl2 kaler coklat klau x salah tp dh dmansuhkan

deen azmee berkata...

@Cik Pulau

rupa2 penah ada dulu duit rm20 tu tapi dimansuhkan.. huhu!

deen azmee berkata...

@aReLaN

tu la.. kaler dia lebih kurang sama mcm permainan jutaria tu.. hehehe..

deen azmee berkata...

@cik zai penang

yup.. betoi2.. dulu ada tapi dimansuhkan.. hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MENU ::

Dunia (142) Tempatan (90) Informasi (77) Kewangan (51) Unit Amanah (44) Video (36) Artis (22) Gosip (17) Pelik (16) Misteri (14) Seram (12) Filem (10) Gambar (10) Agama (9) Muzik (9) Atlet (8) Band (7) Raja Lawak (7) Lirik (6) Segmen (6) Sukan (6) Takaful (5) Kesihatan (4) Bloglist (3) Bola Sepak (3) Hukum (3) Produk (3) Ajaib (2) Blog (2) Blogger (2) Blogging (2) Novel (2) PRS (2) Gusti (1) Kerjaya (1) Personal (1)