Selasa, 14 Februari 2012

PEJABAT APEK DISIMBAH CAT HITAM DIPERCAYAI ANGKARA KHIANAT?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Haish! Tak habis habis dengan kontroversi.. Kes Khairul Fahmi Che Mat (Apek) putus tunang tu pun belum reda lagi.. Sekarang pejabat dia, Khairul Fahmi Resources (KFR) Sdn Bhd pula disimbah cat warna hitam.. Kes ini dipercayai berlaku disebabkan perbuatan khianat..

SEIYED AHMAD menunjukkan laporan polis yang dibuat ekoran kejadian simbahan cat berwarna hitam di pejabat KFR di Kota Bharu semalam.



Belum pun reda kontroversi yang melanda penjaga gawang kebangsaan, Khairul Fahmi Che Mat, selepas dikatakan menjadi punca putusnya pertunangan seorang gadis, semalam pejabatnya, Khairul Fahmi Resources (KFR) Sdn Bhd pula disimbah cat dipercayai perbuatan khianat.

Pengurusnya, Syed Ahmad Syed Mohd Yusof berkata, beliau mengetahui tentang kejadian berkenaan setelah dimaklumkan pekerjanya yang tiba di pejabat pagi semalam, sebelum mendapati pejabat yang terletak di Jalan Sri Cemerlang, di sini disimbah cat hitam.

“Ini merupakan kejadian ketiga pejabat KFR disimbah cat berwarna hitam. Ketiga-tiga kejadian berlaku dalam bulan ini iaitu pada 5, 10, dan 12 Februari.

“Kami tidak tahu angkara siapa dan apa sebenarnya motif di sebalik semua ini,” katanya yang masih terkejut apabila mendapati bahagian depan dan bumbung pejabat berkenaan dipenuhi tompokan cat hitam.

Menurutnya, beliau percayai kejadian tersebut berlaku antara jam 12 tengah malam hingga 5 pagi kerana ketika itu suasana di kawasan perumahan yang menempatkan pejabat KFR agak sunyi.

“Apex (Khairul Fahmi) sendiri sudah melihat kejadian ini, jika sebelum ini kami tidak mempunyai bukti untuk mengambil tindakan tetapi dalam kejadian semalam, kami menemui satu bungkusan plastik cat yang boleh dijadikan bahan bukti untuk mengesan dalangnya,” katanya.

Syed Ahmad berkata, beliau dan majikannya, Khairul Fahmi, 23, membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Kota Bharu kira-kira jam 12 tengah hari semalam untuk siasatan lanjut.

“Saya dan Apex telah membuat laporan polis dan kami serahkan kepada pihak berkuasa untuk menyiasat kejadian ini. Kami akan memberikan kerjasama sepenuhnya bagi membantu menyelesaikan kes ini,” katanya.

Menurutnya, bagaimanapun kini apa yang lebih membimbangkan ialah keselamatan Khairul Fahmi.

“Bila berlaku kejadian macam ni, Apex turut bimbang, manalah tahu dia pula yang dicederakan selepas ini, sebab itulah kami membuat laporan polis, tetapi rasanya tak ada masalah sebab Apex sekarang sudah ada pengawal peribadi yang sentiasa mengiringi pergerakannya,” katanya.

Sementara itu, Apex yang juga penjaga gol terbaik Asia, menyerahkan sepenuhnya kepada pihak polis untuk membuat siasatan berhubung kes berkenaan.

Menurutnya, dia akan memberikan kerjasama kepada pihak polis bagi memudahkan urusan sepanjang siasatan dijalankan.

“Saya tak nak komen apa-apa berhubung kes ini, dan semuanya saya serahkan kepada polis untuk menjalankan siasatan,” katanya.


Sumber: Sinar Harian


P/S: Hurmmm.. Tak habis habis Apex dilanda dengan pelbagai kontroversi.. Semoga Apex tabah hadapi ini semua..

Sekian, Wassalam

1 ulasan:

Admin berkata...

tak habis-habis dengan sikap
dengki, macam ni la melayu kita..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MENU ::

Dunia (142) Tempatan (90) Video (36) Informasi (25) Artis (22) Gosip (17) Pelik (16) Misteri (14) Seram (12) Filem (10) Gambar (10) Agama (9) Muzik (9) Atlet (8) Band (7) Raja Lawak (7) Lirik (6) Segmen (6) Sukan (6) Kesihatan (4) Bloglist (3) Bola Sepak (3) Hukum (3) Produk (3) Ajaib (2) Blog (2) Blogger (2) Blogging (2) Novel (2) Gusti (1) Personal (1)