Khamis, 2 Februari 2012

EXPO TATU DI COLOMBIA?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Expo Tatu di Colombia telah menarik minat lebih 200 artis tatu dari beberapa buah negara seperti Venezuela, Argentina dan Mexico mengambil bahagian..

VICTOR PERALTA



Lebih 200 artis tatu dari beberapa buah negara seperti Venezuela, Argentina dan Mexico mengambil bahagian dalam Ekspo Tatu di sini kelmarin.

Pertunjukan menggantung diri dengan menggunakan cangkuk pada bahu juga diadakan semasa ekspo itu berlangsung, lapor agensi berita AFP semalam.

Antara peserta terkenal yang memiliki tatu unik pada muka mereka yang mengambil bahagian dalam ekspo itu ialah Mary Jose Cristerna yang lebih dikenali sebagai wanita puntianak dari Mexico.

Peserta lain yang mengambil bahagian ialah Victor Peralta dan Gabriela Peralta dari Argentina, Emilio Gonzalez, Constantino Quintero serta Juaquin De Lima dari Venezuela - Agensi

GAMBAR menunjukkan cangkuk pada dada seorang lelaki yang digunakan untuk
menggantung dirinya pada pameran Ekspo Tatu di Caracas kelmarin.


Sumber: Kosmo! Online


P/S: Hurmmm.. Apa faedah sangat la buat tatu ni? Ngeri aku tengok reaksi diorang ni..

Sekian, Wassalam

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MENU ::

Dunia (142) Tempatan (90) Video (36) Informasi (25) Artis (22) Gosip (17) Pelik (16) Misteri (14) Seram (12) Filem (10) Gambar (10) Agama (9) Muzik (9) Atlet (8) Band (7) Raja Lawak (7) Lirik (6) Segmen (6) Sukan (6) Kesihatan (4) Bloglist (3) Bola Sepak (3) Hukum (3) Produk (3) Ajaib (2) Blog (2) Blogger (2) Blogging (2) Novel (2) Gusti (1) Personal (1)