:: TERHANGAT DI PASARAN ::

Sabtu, 4 Ogos 2012

VIDEO: KELEBIHAN BULAN RAMADHAN

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Hurm.. Hari ni dah masuk hari ke 15 kita berpuasa kan? Macam mana dengan ibadat puasa korang? Okay? Harap harap okay lah ye.. Sebulan sekali je kan dalam setahun.. Rugi kalau kita mensia-siakan dengan melakukan sesuatu yang tak sepatutnya dibulan yang mulia ni..

Kali ni aku nak kongsi dengan pembaca blog Deen Azmee satu klip video yang menerangkan tentang kelebihan bulan Ramadhan.. Seperti mana yang kita sedia maklum, di bulan yang mulia ni syaitan dan konco konco nya dirantai supaya umat manusia dapat melakukan ibadat di bulan Ramadhan ni dengan selesa kan? Tapi agak menghairankan juga mengapa ada segelintit yang melakukan perbuatan mungkar di dalam bulan Ramadhan yang mulia ni? Bukan syaitan kena rantai kah? Nak tahu kenapa? Jom kita hayati klip video ni..









Sumber: http://www.etiqa.com.my/


P/S: Haa.. Dah tengok klip video tu.. Fahamkan kenapa ada juga yang melakukan perbuatan mungkar di bulan Ramadhan ni.. Ni semua berpunca dari nafsu seseorang itu sendiri.. Hurm..


Sekian, Wassalam

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MENU ::

Dunia (142) Tempatan (90) Informasi (77) Kewangan (51) Unit Amanah (44) Video (36) Artis (22) Gosip (17) Pelik (16) Misteri (14) Seram (12) Filem (10) Gambar (10) Agama (9) Muzik (9) Atlet (8) Band (7) Raja Lawak (7) Lirik (6) Segmen (6) Sukan (6) Takaful (5) Kesihatan (4) Bloglist (3) Bola Sepak (3) Hukum (3) Produk (3) Ajaib (2) Blog (2) Blogger (2) Blogging (2) Novel (2) PRS (2) Gusti (1) Kerjaya (1) Personal (1)