:: TERHANGAT DI PASARAN ::

Isnin, 19 November 2012

VIDEO BOIKOT PRODUK ISRAEL DI UK

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Sekadar nak berkogsi dengan korang satu klip video di laman sesawang Youtube yang memaparkan protes yang dilakukan oleh pembeli di pasaraya Waitrose di London memboikot barangan dari Israel..




You can make a difference and a stand to the treatment of the Palestinian people by Israel by not buying any Israeli foods or goods. Shoppers occupied Waitrose supermarket in London in protest over the support for illegal settlements in Israel. Much of the produce sold as 'Israel' actually comes from stolen lands in Palestine.

Any barcode with 729 at the front means it is from Israel. Always check to see the country of origin.

More information can be found here-
http://www.waronwant.org/

Reuploaded from undercurrentspaulo's channel-
http://www.youtube.com/user/undercurrentspaulo 




P/S: Isu penindasan Israel di Palestin dah lama berlaku.. Ketika kita sedang selesa dengan kehidupan masing masing di sini.. Mereka di sana sengsara angkara Yahudi laknatullah.. Telah banyak nyawa saudara Islam kita telah terkorban.. Terpulang kepada kita sama ada nak boikot produk mereka atau tidak.. Tepuk dada tanya selera.. Bagi aku tiada paksaan dalam hal ni.. Kalau nak boikot jangan hanya mengikut musim semata-mata.. Jika kita tak mampu membantu mereka dari segi harta benda memadailah dengan berdoa untuk mereka di sana.. Hurm..

Sekian, Wassalam

3 ulasan:

ahsfantasy24 berkata...

Pergi jahanam Israel,
jiwa binatang :(

ahsfantasy24 berkata...

tengok diorang baoikot mc donalds
pun kagum gak.. malaysia org ramai bratur..

ahsfantasy24 berkata...

patutnya kita lebih daripada itu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MENU ::

Dunia (142) Tempatan (90) Informasi (77) Kewangan (51) Unit Amanah (44) Video (36) Artis (22) Gosip (17) Pelik (16) Misteri (14) Seram (12) Filem (10) Gambar (10) Agama (9) Muzik (9) Atlet (8) Band (7) Raja Lawak (7) Lirik (6) Segmen (6) Sukan (6) Takaful (5) Kesihatan (4) Bloglist (3) Bola Sepak (3) Hukum (3) Produk (3) Ajaib (2) Blog (2) Blogger (2) Blogging (2) Novel (2) PRS (2) Gusti (1) Kerjaya (1) Personal (1)