:: TERHANGAT DI PASARAN ::

Isnin, 31 Disember 2012

SELAMAT TINGGAL DUNIA!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Selamat tinggal dunia. Hurm. Siapa pernah dengar ungkapan ni? Tak pernah? Kalau korang kipas susah mati band Butterfingers mesti tahu kan ungkapan selamat tinggal dunia ni kan? Takkan tak kenal kot. Power kot album diorang ni. Hehe. Tapi entri kali ni bukan aku aku nak berceloteh pasal muzik, atau mana mana band ye.


Ahad, 30 Disember 2012

MARAH BANTU PANJANG UMUR?



Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Pergh! Aku tertarik nak kongsi satu artikel yang aku petik dari akhar Berita Harian tentang suatu kajian yang menyatakan bahawa marah mampu panjangkan umur. Macam kelakar kan? Takpa mai korang baca artikel ni sampai habis dulu pastu baru korang faham apa yang cuba disampaikan. Jom!


Sabtu, 29 Disember 2012

LIRIK LAGU DISH - KITA MELAYU

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Fuh! Lama aku tak kongsi lirik lagu dekat blog ni. Kali ni aku nak berkongsi pula salah satu lirik lagu dari album terbaru kumpulan Dish yang berjudul "Deklamasi". Siyes lirik lagu yang aku nak kongsi ni memang padu! Tak caya mai korang layan klip video dekat bawah ni dulu.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: MENU ::

Dunia (142) Tempatan (90) Informasi (77) Kewangan (51) Unit Amanah (44) Video (36) Artis (22) Gosip (17) Pelik (16) Misteri (14) Seram (12) Filem (10) Gambar (10) Agama (9) Muzik (9) Atlet (8) Band (7) Raja Lawak (7) Lirik (6) Segmen (6) Sukan (6) Takaful (5) Kesihatan (4) Bloglist (3) Bola Sepak (3) Hukum (3) Produk (3) Ajaib (2) Blog (2) Blogger (2) Blogging (2) Novel (2) PRS (2) Gusti (1) Kerjaya (1) Personal (1)